Iceman

Det ser ljust ut såhär långt för min blivande make....

Synd att det inte blev en vinst i senste loppet men hans andra placering tog honom iallafall upp till en mästerskaps ledning och det är inte fy skam precis.=) Fortsätter det såhär är det kanske jag som sitter och skriker och lipar i takt med att han tar ytterliggare ett världsmästerskap. Nåja nu ska vi inte gå händelserna i förväg, men det vore lovely!

Han är verkligen Kung, Kimi Räikkönen, and so damn hot he makes my panties.....*Hrmm*

image579

Hur ska jag klara mig ända till den 27/4 då Spaniens Grand Prix går av stapeln....??

Marie, pratade vi inte om en Spanien tripp!;)

Kommentarer
Postat av: catya

oh spanien är så härligt, tänk om man kunde komma loss från jobbet och ligga och sola i marbella :)

puzz sweetie

2008-04-08 @ 16:19:02
URL: http://catya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0