"Frukosten"avklarad...


Nu mår jag betydligt bättre....fortfarande lite huvudvärk men börjar släppa. Frukosten gjorde nog susen, eller var det mysandet efteråt....F sade iofs att han skulle bota mig och jag mår ju bättre!=)

Nu är han iväg på något jubileum(?)på hans kompis arbete, jag skulle e.g med men eftersom vi "fastnade" efter frukosten och tvättandet blev försenat fick han ge sig iväg på egen hand och jag ta mig ner i tvättstugan. Har precis tagit en lååång dusch och nu tänkte jag gå igenom lite bilder som jag inte fått upp i bloggen ännu och leta efter min kamerasladd så jag kan få in senaste bilderna i datorn!*snyft*


Klick on it


Kommentarer
Postat av: catya

mysigt, jag ska äta frukost nu :)

puzz

2008-04-19 @ 16:22:38
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Natalie B

svar: tack så mkt!

Hoppas du får en bra kväll!

2008-04-19 @ 16:49:01
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0