Bilmässan


Förra veckan....eller var det förra igen??

Hursomhelst så var vi och besökte bilmässan, Jag, F, André & Jonas. F plockade upp oss alla efter våra arbeten då han själv var ledig för en gångs skull. Därefter hämtade vi upp 2 pizzor som vi avnjöt i bilen innan vi klev in på mässan.

Jösses vilka bilar säger jag bara.....WooooooooooooW!

Men ändå var mässan lite av en besvikelse....hade förväntat mig betydligt mer. Kostar ju ändå en del att gå in.

Vår blivande bil:(Dream on)
image576

Andra skönheter:

     

Fick jättetrevliga nyheter igår som dessvärre även förde med sig lite tråkiga.... F har fått nytt jobb och jag är såååå glad för hans skull och stolt över att han stått på sig som han gjort. Men då deras invigning kommer bli i starten av Maj finns det inte en chans att han kan vara ledig helgen då vi skulle till Nüburgring. Alltså måste vi ställa in och boka in en kortare tripp dit ngn helg då han är ledig.

Nu ska jag jobba satan!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0