After Work

Sitter här på jobbet helt ensamen...eller ja cheferna är kvar men de andra har gått hem. Eftersom ingen vill prata med mig sitter jag och pratar högt med mig själv....det brukar jag iofs även göra när kollegorna är här men anyway.

Eftersom F inte svarar på mitt sms angående om vi får sällskap hemma ikväll så tänker jag inte åka hem och städa utan följer med Marie till Möllan för att möta upp Linda, Johan och Sandra för en öl/vin ell.två.  Slipper dessutom handla eftersom F önskat min kycklinggryta ikväll och alla ingredienser till den finns hemma. Sen ville han visst ha mig till dessert.....vad kan han månne mena med detta?;) Nåja det ska vi väl kunna lösa, har lite godisströssel hemma att krydda mig med så blir säkert grejt!

image627

Höres lite senare!

Pösss


Kommentarer
Postat av: Diana

svar: jaa, eller hur! senvåren klår ju allt! när man ändå kan bada, om man tål liiite kyla och det går upp mot 20 grader och skinande sol. usch vad jag saknar! =D

2008-04-18 @ 20:13:29
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se
Postat av: Mira

Kommer garanterat sluta finemang denna afton!!!

Ha bästa kvällen OCH natten.

Pözz

2008-04-18 @ 20:55:51
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0