Working gurrl

Hade en kanondag på jobbet!

Började 2 nya tjejer idag, verkar jättetrevliga båda två!=)

Skulle egentligen haft megamycket att göra denna veckan vilket bekymrat mig en hel del, men allt har fallit mig rakt i handen och kundernas strul har köpt mig extra tid vilket jag är såååååå tacksam för! Så istället har jag verkligen kunnat fokusera och prestera bra! Började med det ena nya projektet idag, känns så bra. Tror det kommer bli ett trevligt uppdrag!:)

På lunchen beslutade jag & Marie oss för att gå en promenad istället för att sitta på r*ven. Vi ska snart beställa resa till något soligt ställe så nu kämpar vi ihopa för att bli av med kilona så vi kan äga på stranden!;D
Anyway, vi hällde i oss varsin shake sen gav vi oss iväg direkt. Gick bort till kiosken och unnade oss varsin Pepsi Max, dricker nästan aldrig läsk längre så det var riktigt gott. Och vädret var underbart, perfekt för en promenad!=)

Förresten, träffade på min nya vän igår igen...han satt ända framme vid gångvägen där jag gick och åt gräs och blev inte rädd alls för mig. Tyvärr fick jag inte rätt på kameran förrän han nästan gått sin väg...annars hade jag fått en sån megasöt bild!:)



Men visst e han ljuvlig lill-kotten!=)

Pussisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0