Sorry

Det var inte mycket jag fick skrivet här igår, sorry bout that!

Ska försöka återgälda er idag!=)

Igår efter jobb var jag ett par ärenden, hämtade ut min trådlösa router, samt lite pengar som så fint hade kommit hem tlll mig på ett utbetalningskort. Tack för det televerket! Sen handlade jag hem en massa frukt och grönt.

Därefter fick jag fixat till mina naglar igen, blev supernöjd som vanligt!=) Bilder kommer ikväll!

Vart hemma hos X också och fick kelat med min lille bebis som var jääääättesur på mig, tror han känner det som att jag övergett honom!=/ Fick med mig hem en del grejor också. Sen vart det bara slappe resten av kvällen. Skulle vara duktig och komma i säng i tid igår för jag tänkte vara på jobb tidigt imorse. Det ena lyckades väl inte men jag var på jobb 75 min tidigare än vanligt iallafall! Har en hel del att förbereda och sen tycker Marie att jag behöver städa mitt skrivbord....förstår inte vad hon syftar på??=P

På jobbet igår hade ett par av projekten blivit försenade vilket resulterade i att jag slapp stressa som en kossa igår. Det var riktigt najs! Idag kommer jag ha destu mer att göra, börjar dessutom 2 nya tjejer idag, trevligt!:)

Nej nu ska jag platta mitt hår och kladda på lite mascara, se till att få lite gjort innan resten kommer.

Höres senare!:)

Pussisar

Kommentarer
Postat av: Nadja

Kul med nytt folk på ens jobb :D

2007-09-04 @ 08:00:33
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Alexandra

Nadja: Ja verkligen, verkar vara jättegulliga tjejer också! Kul att lära känna lite nytt folk!:)

2007-09-04 @ 18:05:32
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0