Sådär ja...

Nu var snapsen fixad också inför kräftskivan imorgon.....



Alla ska ta med sig en 2cl snaps till var och en av gästerna.....

So far so good, saken är bara den att vi blir 17 tjejer!!!!!

Jomenvisst jag sätter i mig 17 snapsar imorgon...sen lär ju garanterat hela Malmö prata om mig nästa vecka!!! Vore iofs inte första gången...men jag e lite blygare nu förtiden! Hehe

Nej det får bli lugnt på snapsfronten imorgon för mig, blir helt crazy när jag snapsar....t.om mer crazy än vanligt!;P
Ska för sjutton ut sen också....ahh vem försöker jag lura?? Har en baaad feeling att vi alla kommer bli snorfulla imorrn!=/   Men det blir förhoppningsvis en jätterolig kväll! Känner ju ingen heller förutom Marie och Sara. Men förhoppningsvis kommer Anna också...vore jättekul! Längesen jag träffade henne nu ju! Sen e det alltid kul att lära känna nytt folk!

Tur det är Formel 1 på söndag så jag bara kan ligga på soffan och skylla på att det är F1!=)

Just nu sitter jag och dricker ett glas vin, äter mina absoluta favvisar med en skvallertidning och hög musik! Vågen sa att jag varit så duktig att jag förtjänade lite belöning ikväll! =)





Nej nu ska jag strax laga lite middag, sen ska jag spela Ps2!

Hörs strax igen!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Camilla

De snacksen är riktigt goda =)

2007-09-08 @ 13:48:24
URL: http://millaaa.blogg.se
Postat av: Alexandra

Camilla: Ja visst är dem, beroendeframkallande också!=/ Hehe

2007-09-08 @ 14:25:48
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0