Pissväder!!

Jomenvisst gärna att jag ger mig ut i detta väder!! Jag lär väl få bli kvar här till Marie slutar typ 20.00!! Så himla spännande!*suck*

Annars då, jodå...börjar bli människa igen väldigt trött bara. Men igår var jag inte människa....jag mådde inte direkt dåligt men jag var sååååå jäkla seg. Låg på soffan och tittade på The Hills och halvsov hela kvällen. Var så trött att jag t.om somnade 1 min efter att Formel 1 börjat och vaknade inte förrän loppet var slut och dem steg upp på pallen!=P Och när Alexandra missar ett F1 lopp, då e det illa!=D

Imorse blev det taxi till jobb så jag skulle kunna sova ut ordentligt och ta en lång skön dusch på morgonen. Tror många var sega efter helgen för det tog över en halvtimme att få tag på en taxi så jag var inte på jobb förrän typ 8.30!!

Men det var det värt för jag hade så sjukt kul i lördags, så tack Sara för en superlyckad Kräftskiva/tjejmiddag!!=)

Tänkte att jag ska lägga in lite bilder från kvällen när jag kommit hem ikväll.

Nej nu ska jag försöka ringa runt och jaga fatt i några mäklare.

Hörs sen!

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0