Ojojojoj

 Idag mår man typ som man förtjänar men det var det faktiskt värt!=)

Hade superskoj hos mamsen igår!! Pappa m. familj kom också så då kan det ju inte bli annat än lyckat!!

Men det blev nog liiiiite för mkt dricka och för lite mat.....maten var underbart god, kycklingspett med nudlar och jordnötssås....hur gott är inte det! Men som vanligt har jag ingen matro när det e så mycket folk kring en! Men jag fick i mig en hel del ananasskivor efteråt iallafall såååå sjukt gott!!

Min pappa och styvfar drog t.om in mig i en Whiskyprovning igår...jag som tycker Whisky smakar bläää men igår var det faktiskt helt okej, föruom den 100-åriga den smaka balle!!

Sen sjöng jag singstar med mina systrar, tills dem uteslöt mig....jag vart för bra helt enkelt!;D Dem tålde inte att jag vann över dem!!=P Fick sjungit lite igen sen med min styvmamma så då vart kvällen räddad!=) Haha

Nu är jag sååååå sjukt bakis....var nere i tvättstugan precis och grannen tittade lite skumt på mig. Konstigt....hur ofta möts man av en osminkad blondin  i mjukiskläder, ingen behå, ruffsigt hår och  sömniga ögon i hissen??

Well well....

Ikväll skulle jag egentligen ut men jag ställde som sagt in det....

Men nu imorse blev jag bombaderad av mess om att jag ska följa med på inflyttnings/födelsedagsfesten ikväll.

-"Du nu e det så att jag och Christian kom att prata om dig igår och du är bjuden på middagen/festen ikväll, är du sugen på att följa med?" Kramis Sara

För det första, vadå kom och prata om mig....vad sa ni då???

-"Guuuuumman om du inte vill med på festen ikväll, kan du inte iallafall följa med ut, vore så himla skoj!! Det blir bara jag och grabbarna annars! Är sugen på att testa ngt nytt ställe!! Kraaam Anna

Men det är nog säkrast att jag bli hemma ikväll, har faktiskt lovat lillasystern att titta på hennes fotbollsmatch imorrn bitti...så jag bör nog stanna hemma!

Sara ska ändå inte med ut för hon jobbar imorrn, Marie jobbar ikväll, okej Anna ska iofs ut med grabbarna men jag orkar nog fan inte även om jag känner mig taskig. Jag vet hur det blir....kommer inte kunna ta mig upp kl 08.00 imorrn isåfall!!

Gahhh vad jag e hungrig.....får snart mat levererad....vissa har det bra!!=D Men nu får dem allt snabba på jag e superhungrig och kyckling och nudlar hade inte suttit helt fel nu! Hihi

Sen när jag ätit bli det nog en liten tupplur!=P

Puss på er!


image158

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0