Jisses

 Jag måste verkligen skärpa mig med mitt bloggande!!=/

En stor ursäkt till er som faktiskt roas av att läsa min blogg!

Idag har jag helt galet mkt jag tänkt göra, men ska ändå ta mig tid att skriva ett par inlägg till er!

Ska försöka skriva minst 5 inlägg idag, bara för att liksom.=)

Förra veckan låg jag hemma sjuk hela veckan, hade världens grymmaste huvudvärk, illamående och yrsel. Skitjobbigt, klarade knappt att varken läsa, kolla tv, äta eller överhuvudtaget stå på benen för då kändes det som huvudet skulle sprängas! Hade förhoppningar om att kunna jobba i fredags men huvudet ville inte riktigt som jag. Däremot fick jag detta till trots ta mig till jobbet iallafall för jag hade ett viktigt kundmöte med en viktig kund. Eller ja dem var 2 st som jag hade mötet med. Mina arbetskamrater blev väldigt glada åt att se mig, dvs de få som var på plats....hälften var typ hemma sjuka! M blev speciellt glad!=) Mötet gick superbra måste jag säga och efteråt satte jag mig att läsa alla mina 150 mail som kommit under veckan. Allt ifrån superberöm till panikmail från kunder som ansåg det vara katastrof att jag blivit sjuk.....well well det tyckte jag också! Tur jag har M som kunde lugna dem åt mig!=)


När jag gått igenom alla mail och pratat lite med chefen, M och de flesta andra och hälsat på nya killen. Åkte jag, Marie och Sara till Jägersro Center en sväng och kollade lite affärer. Hjälpte Marie hitta jättesnygga tröjor. Sen efter lite shopping körde Marie mig hem och klockan var 15.30 när jag fick i mig första maten på nästan 2 dygn! Men jag mådde antagligen bra av att komma ut lite för sen har jag mått bra sedan dess! Fredagen städade jag lite annars tog jag det väldigt lugnt. Kollade på en del serier och däribland The Bachelor 9, tills kl var typ 03.00!!


Fredagens middag

I lördags blev det också väldigt lugnt. Städade och tvättade hela dagen. Sen på kvällen blev det hämtmat och filmkväll.

Idag blev det upp 06:15 för att titta på Formel 1, herregud så tidigt går jag inte ens upp när jag ska jobba!!=P
Men det var ett väldigt spännande race, och trots en del missöden lyckades Kimi ta sig upp till en tredjeplats oh det får man väl vara nöjd med....tävlingens höjdpunkt var ju klart att Alonso fick avbryta!! Tack vare det fick Hamilton tillbaka lite avstånd på poängen. Att Kimi inte vinner förarmästerskapet är ju i princip klart, men sålänge Hamilton vinner och INTE Alonso är jag jättenöjd och helst att Kimi tar sig en 2:a plats! Hamilton förtjänar att vinna nästan lika mycket som Kimi!
      




Efter Formel 1 blev det sängen igen en "stund"....vaknade kl.12:30!!! Herregud minns inte sist jag sov så länge!! Därefter har det storhandlats, har nu mat hemma för nästan hela månaden!! Både frukost/mellanmål/lunch/middag. Och idag ska det bli "storkok"härhemma. Ska tillaga 4 olika rätter som jag ska portionera och frysa in, kommer inte ha så mycket tid över för matlagning denna månaden så lika bra att göra det ordentligt idag!=) Köket lär väl se ut som ett bombnedslag när jag är färdig!!

         



Men nu ska jag först ta och spela en stund, inte spelat på hela veckan!! Sen blir det matlagning för 2-3 fotbollslag!=P

Så vi höres lite senare!

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0