Hipp hurra!!

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMS PÅ 45 ÅRSDAGEN!!!

Älskar dej mest i världen!!



 Jaha här sitter man på jobbet som vanligt efter arbetstid....tänkte jobba in ett par timmar.

Mår fruktansvärt illa så vill egentligen åka hem, men chefen vill att vi ska ha ett samtal idag så jag måste stanna. Har ingen aning alls om vad hon vill prata om så det kan ju bli intressant.

Så himla tråkigt, ALLA har åkt hem utom cheferna som är ute på lunch med en kund och här sitter jag!=/

Hoppas inte mötet med chefen tar så lång stund, våra samtal brukar typ ta flera timmar, och jag måste hinna handla mammas present och lite annat skoj och ändå hinna hem och duscha och göra mig iordning innan partajet ikväll! Men det löser sig väl!

Annars blir det en väldigt lugn helg, partaj för mams ikväll, sen skulle jag egentligen ut imorrn men jag hoppade över det. Vill hellre ha en lugn helg. Ska passa på att titta på min lillasyster när hon har fotbollsmatch, tror hon blir jätteglad då!=)

Nej nu ska jag jobba lite.

Men vi hörs säkert senare!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0