Freeedag!:)


Äntligen är det helg igen!:)

Shit vad man varit effektiv på jobbet idag!

På lunchen hann Marie och jag med alla ärenden, både handla mat och besöka bolaget så kunde man jobba sen i lugn och ro. Blev bara att jag jobbade över 2 timmar idag sen drog jag, Marie och Bailey till fältet igen. Skulle bada men vi träffade så mycket trevligt folk och goa hundar så vi kom aldrig så långt.=P

Åhhhh jag blir såå sugen på en vovvis när jag ser alla underbara charmtroll till hundar!!

Men men en vacker dag så är det min tur!!=)

                                                         
Jag e chefen lilla du!                Hej, vem är du?                         Puppylove!=)


Hade ett roligt samtal med en av mina härliga kunder som jag gör ett jobb åt just nu.
Redan pratat med honom en kvart tidigare och nu ringde jag igen för jag hade glömt fråga om en sak....

A - Hallå D.... det var Alexandra igen här!

D - Meen det var ju faaaan vad du ringer mig hela tiden, jag får ju inte gjort något idag!*skratt*

A - Nej jag vet förlåt, jag e hopplös! Skulle fråga dig en sak igår när vi pratade men glömde det och glömde det igen nu innan när vi snackade, sorry!

D - Ja okej då, vad var det nu då?

A- Bla bla bla bla bla blaaa

D - Förlåt, kan du ta om det en gång till, jag har en taskig förmåga att skita i att lyssna när folk pratar...jag ber om ursäkt för det!

A - Haha jaja du e ju ärlig med det iallafall!

Berättar vad det gällde och vi pratar lite allmänt.

D - Jaha sen när du är färdig med allt får  vi bjuda ut er på middag så ni får träffa mina snygga säljare.

A- Ojdå, det lät ju inte dumt, bara för det ska jag ge järnet och jobba ett par timmar extra idag.*skrattar*

D -*skrattar*Jättebra, du har ju bara 27 st kvar!

A- Men det e lugnt, jag fixar 20 st nu innan jag går hem ikväll så har jag bara ett par kvar på måndag.

D- Amen det låter toppen ju! Så går vi ut och äter sen!

Jaja ni tyckte säkert inte det var så himla kul, men man är liksom inte van vid riktigt sådana samtal med kunderna. De flesta är ju vääääldigt allvarliga och seriösa. Tror jag har flest toppenkunder som e roliga och bjuder på sig av alla på jobb faktiskt!:) Så jag kan inte klaga!

Nej nu ska jag dansa loss till musiken och blanda till snapsen till imorrn!

Se yall soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0