Föörlåt!


Jisses vad jag varit kass på att uppdatera här på senaste tiden då!

Haft fullt upp med jobb/spelandet/vänner men jag mår toppen och har inte gått upp i rök!=)

Igår jobbade jag över sen efter lite shopping satt jag bara hemma och mös på egen hand. Tackade nej till sällskap för jag behövde verkligen lite Alexandra-tid. Spelade ps2 och tittade på The Hills typ.

Idag tvättar jag, städar, spelar, kollar på Formel 1 och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll.

Snart blir det duschen och handla snacks sen ska jag hem till Anna.

Ikväll ska vi äta middag hemma hos Anna, det blir jag, en tjej jag inte träffat innan och Anna. Ska sitta hos henne och äta och dricka gott sen blir det utgång vid nattetid!=) Superskoj!

Blivit en del utgång senaste tiden men jag håller nog ändå inte med om att jag blivit en partyprinsessa!;D


Wieeeee min man tog precis pole...fan vad han e grym!!!! Kimi Räikkönen råkks!!!=) Och Alonso....ja det vette sjutton vad han sysslade med....han trodde nog det var danstävling så som han snurrade och hade sig!=P

Nej nu måste jag sätta fart här!!

Hörs snart!

Pussisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0