Annars då

 Får ju ta och uppdatera lite här....

Fredagen har jag redan skrivit om så jag startar med lördagen....

Efter många om och men....där jag bl.a glömde tvätten i torkrummet och trodde att ngn tanta skulle strypa mej, så kom jag äntligen iväg hem till Anna.

Käkade en god middag med Anna och Daniella innan Daniella fick överge oss för att hon skulle hem till sina vovvar innan utgången. Men jag och Anna hade trevligt ändån!:)

Snackade skit, drack cider, fixade till oss osv.

Sen begav vi oss till Etagé...var inte riktigt sugen på det tyvärr för jag kände mig seg och alldeles för nykter.

Men det började trevligt! Träffade en himla massa trevliga tjejer....dem bara drogs till oss av ngn konstig anledning. Och det var minsann mest tjejerna som bjöd på komplimangerna denna kvällen...helt galet! Men anyway.

Träffade en del folk man kände så det var ju trevligt...annars var kvällen dessvärre mest dryg!

Vi ska inte ens diskutera dessa karlar som tror dem är sååååå attraktiva när dem druckit....herreguuud!!

- Juååbbbar duooo suoom flygvedinnaaa??

- Va?

-Juååbbbar duooo suoom flygvedinaaa??

- Om jag jobbar som flygvärdinna?

- Jaaa

- Nä det gör jag inte!

- Juååbbbar duooo änte suoom flygvedinaaa?

Resten kan jag inte skriva ner för det finns nog inga bokstäver...inte i svenska alfabetet iallafall!*suck*

Hur kan man ens prata så osammanhängande??

Jaja skitsamma.

Tänkte bjuda på lite bilder från helgen osv. men såg för jäkla skabbig ut så tror jag besparar er den upplevelsen!;D Haha

Idag efter jobbet var jag och letade födelsedagspresent till världens bästa mams som fyller 45 år på fredag!! Sen var jag och hämtade hem lite alkohol som jag fått inhandlat till mig....så nu kan man snart ha fest!;P


I övrigt känner jag mig lite lessen just nu...fick så tråkiga nyheter igår och det känns jättetungt, önskar det inte behövde sluta så men inget jag kan göra åt saken!=/ Får försöka göra det bästa av det ändå och vara stark. Resten får framtiden utvisa!

Nu ska jag se ett avsnitt till på min senaste serie!

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0