Helgen...

Har varit en lugn och skön helg, precis vad jag behövde.

I fredags blev det soffan heeela kvällen lång med Idol, The Hills och Desperate Housewives.

Också middag såklart....

   
Kycklingfilé med fetasallad och fraiche....



Igår blev det tvättning och slapp under dagen sen hem till föräldrarna på kvällen för en myskväll med Lillsyster och Lufsen. Föräldrarna var iväg med halva släkten på filéfrossa...

Systern och jag började kvällen med att äta middag direkt.....

Det blev Kräftsallad med massa gottgott i som systern helt på egen hand gjort. Finns garanterat ingen 12-åring som kan fixa så grym sallad. Och vitlöksbröd till, glutenfritt för systern såklart.

         
Världens godaste sallad, förutom min såklart!;P


Efter middagen gick vi upp på systerns rum och spelade lite Buzz. Jag e sååååå avundsjuk på min systers rum det är så sjukt coolt!!=/

Efter Buzz busade vi lite med Lufsen och jag försökte som vanligt få till en bra bild på pisse-nisse vilket som vanligt resulterade i rumpbilder och rottis-utan-huvud bilder då han jämt just när jag trycker av vänder bort huvudet eller går iväg! GAAAAAAHH

              

Tiggande hund          Hund som ber snällt      Ska få godis        Djävulshund=P



När vi tröttnat på busandet och va trötta lade vi oss på soffan med naturgodis och kollade på Material girls.

Den va väl okej, hann bara se halva innan hela gänget kom hem. Men dem satte sig vid matrumsbordet och fortsatte dricka och äta gott. Själv var jag så trött och mätt fortfarande så jag stannade i soffan med lillasyster och drack 2 stora glas kaffe. Strax efter filmen slutat somnade systern i mitt knä och jag tittade på halva The Wedding Date och halva Tre män och en liten tjej. Jag orkade inte joina dem andra och inte heller cykla hem. Beslutade mig för att sova hos föräldrarna men eftersom mams och jag ändå skulle gå ut med Lufsen när gästerna gått så tog jag cykeln med mig och tog mig hem iallafall. Blev sängen direkt!

Kvällen var himla trevligt bortsett från att min syster glömt tömma papperskorgen på sitt rum på ett litet tag och den var full av frukt så hela huset svärmade av bananflugor, aldrig sett så många på en plats....riktigt nasty. Kan ju lugn påstå att mamma inte var så glad som skulle ha gäster och allt!! Jäkla unge!! Men vi hade ganska kul åt dem!=P

Idag städat, diskat, spelat Ps2, kollat på 2 filmer, sovit en timme, ätit, kollat på tv och nu blir det nog sängen.

Har en minst sagt händelserik vecka framför mig, med galet mycket på jobb, flera möten både på och utanför jobbet, fixa naglarna och förbereda inför vårt frukostseminarium vi har på jobb på fredag!=)

Nej det var allt för ikväll!

*Godnattpuss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0