Fest hela natten lång....

Är nog det minsta man kan säga om förra fredagen.....

Jag skulle bara hem efter jobbet och ha en lugn kväll hemma hade jag bestämt...

Men som vanligt är jag så sjukt svårövertalad....eller inte!!=P

Så efter jobbet hann jag i princip hem och duscha/göra mig iordning innan jag fick kasta mig i en taxi, när den väl kom dvs. För att möta upp Sara, Marie & Fredrik för en middag på stan. Gick till Chili och åt nån chililax med bakad potatis. Efter något glas vin delade vi upp oss i två "lag". Gå på bio-laget bestod av Marie och Fredrik som tyvärr bokat in bio i förväg. Och jag och Sara begav oss till Lilla Torg, närmre bestämt till Moosehead för att invänta våra biokamraters återkomst. Fick sällskap efter ett tag av några manliga vänner till Sara. Dem var trevliga, men sa inte så mycket så vi ägnade vår uppmärksamhet till grabbarna på bordet brevid istället som vi redan pratat med lite tidigare under kvällen. De var ute på guys-night eftersom deras flickvänner var ute på girls-night.

Så småningom kom Marie och Fredrik tillbaka och vi fortsatte kvällen med bara vi 4 igen, då våra "sällskap" drog vidare. Efter ett tag blev det diskussion om att vi skulle inom Slagt och säga hej till Maries kollegor. Men först var det jättenödvändigt att ta en runda inom Etagé då någon kompis till Sara var där inne.....

Med andra ord var det först Etagé sen Slagt till framåt småtimmarna. Vet inte vad klockan blev när vi drog därifrån.

Vaknade iallafall 10:40 hemma hos Marie och fick lite småpanik när det slog mig att jag hade tvättid 11:00!!

Slängde på mig kläderna som jag först var tvungen att hitta och rusade iväg till bussen efter att ha fått vägbeskrivning av Marie, Fredrik sov fortfarande.

Missade bussen PRECIS så jag fick sitta och vänta i 37 min!! Jag var nämligen fortfarande aningen onykter, fruktansvärt trött och hittade inte tillbaka till Marie!=P

Sket i tvättiden, bokade om bara och la mig sen att sova till 16:30. Då cyklade jag hem till mams och gick en långrunda med min Lufsen och sen hade jag och Lufsen mys nån timme och jag åt kasslersallad som mamma gjort innan jag cyklade hem för en lugn filmkväll med tidig säng.

Söndagen upp kl. 07:50 för Formel 1, Kimi vann såklart och Hamilton fick tyvärr avbryta.

Tänkte vara JÄTTEGENERÖS och bjuda på lite bilder från fredagen så ni får något att skratta åt.

Jag VET att jag ser för JÄVLA full ut och det VAR jag också...men det e fredag så jag bjuder er på det skrattet!=P


     
    

Vackert värre va!!!!

Lär er en läxa mina kära vänner, stanna hemma....gå inte ut och festa...då kan du se ut såhär!!

Nej nu ska jag laga mat!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0