Tråkig

Tror jag insett varför jag har så svårt för att få tummarna loss och uppdatera oftare i min blogg....

Visst har jag haft mycket att göra senaste tiden, men främst är det nog för att min blogg ser så sjukt tråkig ut!!!

Den e verkligen astradig, även när jag e jättesugen på att skriva och har en massa att berätta så räcker det att jag tittar in här så tappar jag lusten direkt. Har t.om ett par sparade ofärdiga inlägg liggandes här som jag inte orkat slutgöra!

Jag får nog ta och lära mig det där med Html koder eller var det nu heter så jag kan skapa mig en lite roligare layout på bloggen och börja blogga en massa.

Pusssss på er som e så goa och fortfarande kikar in här för att se om jag skrivit.... jag kommer komma igång ordentligt igen, jag lovar!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

VI VÄNTAR!!!!!

2007-11-06 @ 20:18:53
Postat av: Alexandra

Felicia: Haha du e för söt du!:)

2007-11-07 @ 07:57:01
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0