En liten tår....

Måste jag erkänna att det blev idag när jag tittade på Idol utröstningen.....

Det var fel som åkte ut....

Samtidigt blev jag otroligt glad att Mattias inte åkte ut....hellre Christoffer då.

Men när jag såg hur ledsen han blev så kändes det i hjärtat.


Annars då jobbat idag, velade som f-n...kunde inte bestämma mig för om jag skulle åka hem 12 samtidigt som Malin eller jobba över någon timme....slutligen blev det att jag jobbade över 2 timmar. Längtade inte precis ut i detta vädret! Självklart prickade jag in precis när det började regna som fanken....mitt lilla Ior-Paraply hjälpte inte så mkt i denna stormen, det vek sig bara hela tiden.

Men efter att nästan ha blåst iväg ett par ggr var det en väldigt blöt och ruffsig Alexandra som stängde dörren om sig på solariet. Behöver jag nämna hur skön det var att lägga sig i ett varmt solarium och mysa i min nakenhet?

Nu börjar jag t.om få en del färg....efter 3 ggr känner man sig så mkt piggare och fräschare!:)

I onsdags var vi ju på After Work, skulle tacka av en kollega som slutat ordentligt. Hon kom inte men vi hade trevligt ändå...trots att vi bara var halva jobbet. Resten var sjuka eller hade andra åtaganden. Efter lite god mat och nån öl gav sig alla utom jag och Marie(som vanligt, radarparet) sig av hemåt. Marie och jag drack lite mer öl och snackade skit. Fick sällskap av 2 mkt trevliga jurister som vi hade en lång och intressant diskussion med om livet i allmänhet.

Var hemma vid 23.00 och kröp till sängs direkt. På torsdagen beslutade jag mig för att ta sovmorgon. Sov en timme längre än vanligt, sen tog jag en lååång dusch innan jag satte mig i en taxi till jobbet.

Till en början kändes det att man varit ute kvällen innan....men mest var det nog den allmänna bristen på sömn senaste tiden som spökade.

Idag har jag som sagt jobbat över, solat, handlat, tvättat, städat, ätit gott, lyssnat på musik och kollat på Idol.

Vilat upp mig inför morgondagen, imorgon e det födelsedagsmiddag hemma hos Sarisen, ska bli mkt trevligt!:)

By the way, äntligen har jag bestämt mig för vart jag ska börja träna. Känner mig så sjukt laddad och ska bli underbart att komma igång ordentligt igen!:)

Nu ska jag kolla på The Hills...sen försöka komma i säng i tid. Ska upp tidigt imorrn, ska antagligen vara hundpassare om inte lillasyster mår sämre imorrn. Men förhoppningsvis kan hon tävla.


Lite bilder från förra helgen när min prins och jag låg och kelade på golvet.....


             


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0