Bloggen som gud glömde...

 Eller iallafall JAG glömde...

*SUCK*

Jag vill, jag vill, jag vill, JAG VILL verkligen skriva och har hur mycket somhelst att skriva om. Mitt liv har minst sagt börjat bli aningen intressantare senaste tiden...iallafall händelserikt.=P

Meeeeen bloggen e sååå jäkla tråkig att så fort jag kommer in tappar all lust.

Den kunde nog mått bra av lite färg och bilder men huuuuuur gör man??

*Dubbelsuck*

Nu ska denna tösen lägga sig och läsa.

Imorrn e det besök hos nagelbyggaren igen och jag måste ärligt hitta en frisör här i Malmö som kan rädda mitt hår.

Känner att jag bara vill lämna mig helt hän i någons händer och låta dem göra vad dem vill med mig!!

Nu pratar jag om mitt hår kära ni....inget snuskigt...snusk vad fasen är det?? Måste vara något främmande språk för jag förstår inte....

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Felicia

Säg till om du vill ha hjälpa med designen=)

2007-11-28 @ 17:55:52
Postat av: Alexandra

Felicia: Baaaaabe det är väl klart jag vill!! Vill du, vill du, vill du???=D

2007-11-28 @ 22:48:35
URL: http://axelinaa.blogg.se
Postat av: Malin

Hallå Snygging ! Vill du lära dig snusk så kan jag hjälpa dig =)

2007-12-04 @ 14:53:20
Postat av: Alexandra

Malin: Hoppas det är MIN Malin som skrev det....för då får du lära mig anytime darling!;)

2007-12-04 @ 15:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0