Telefonköer, packning och lite sol

Jaha det var ju inte mkt jag fick skrivit här igår inte! För det första hade jag så extremt mycket att göra och för det andra var det inga roligheter bara nödvändigheter så inget kul att blogga om precis. Men måste göras det också!

Igår blev det bestämt att på onsdag sker flytten...alltså bara 5 dagar kvar!!! Förhoppningsvis har pappsen ordnat lastbil i annat fall har mams nödbokat ett större släp, så det ska nog bli bra!

Känns helt overkligt och väldigt blandade känslor....jättespännande samtidigt som sorgligt!=/ Men det kommer nog bli jättebra! Ser verkligen fram emot att inreda lgh!=)

Idag har jag hittills suttit i tlf heeeela dagen och ordnat med försäkringar, adressändring, el osv. Så mycket man ska tänka på att ordna med!!

Shit pommes frites jag hade faktiskt helt glömt bort att el skulle ordnas också....vore just snyggt om jag hade fått leva med enbart stearinljus första tiden i nya hemmet! Mysigt kanske men inte särskilt praktiskt när man ska få ordning!=P

Just nu är det some serious packning som står på schemat....ligger jätteback med packningen! Så idag/ikväll tänkte jag försöka hinna bli klar med ovanvåningen iallafall så kan man helt räkna bort den sedan!

X sitter och packar upp sin nya tv och packar ner vår som blivit min. Han ser ut som ett litet barn på julafton...*suck* killar och deras teknikprylar! Haha Så just nu är HELA vardagsrummet överöst med sladdar och papper och tv-prylar....och här som nyss var helt nystädat!=/

Lilleman ligger i sin bur platt som en pannkaka och flåsar och har sig. Han har inte velat komma ut alls idag, men det kan inte vara lätt i denna värmen med en sådan päls!!=(

Idag har moder natur faktiskt bjudit på lite sol, tänkte att jag skulle skynda mej med alla nödvändiga samtal så man kunde dra på sej bikinin sen och slänga sej på solstolen... Men neeee det blev det inget med. För det första blåste det som tusan och för det andra så satt man ju i telefonköer så det hette duga!!

Nej nu ska jag ta och sätta lite fart här och få lite gjort!

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0