Söndag...good or bad??

Just nu känns den bad!

Kom upp ur sängen hyffsat "tidigt" idag faktiskt!

Bara packat och resten av dagen lär väl se likadan ut....

MEEN fick mess av honey att hon är i Sverige nu och hon vill ses redan ikväll!!=)

Om jag är jätteduktig tjej och packar och fixar massor nu så kanske jag kan ta mig friheten att ge mig själv ledigt ikväll! Vore inte alls dumt med tjejkväll, lite vin och prat....känner att jag verkligen behöver det!

Hoppas isåfall det blir på hennes restaurang....hade inte varit fel att komma ut och se lite folk! Men stan går precis lika bra annars!=)

Det här kan nog bli en bra söndag ändå!

Nu.....turbotjejen!!

             
Lådor-överallt!               Bar-låda!


Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0