My new place!!


Idag var jag uppe med tuppen, skulle ju till banken tidigt och göra upp köpet.

Från det att mäklaren och säljaren kom tog det ca 2 min sen hade vi skrivit under alla papper och jag hade nycklarna i min hand!=) Sweet sweet feeling!

Sen fixade jag och min bankkvinna alla kontoöverföringar osv. från min gamla bank så nu har jag inget kvar där.

I lööööve min nya bank, och speciellt min bankkvinna....tack vare banken/henne löste allt sig helt perfekt för mig!

Min gamla bank kan kiss my assss!!!!

Efter banken var det raka vägen till lägenheten såklart!=)

Ringde mams så hon och C kom på direkten. Mammi var ju jättenyfiken eftersom hon inte sett den än, C har ju redan varit där och kollat så där inte var fukt i badrummet. Vi var iallafall alla överens om att det är en underbart fin lgh. Allt som behövs e lite roligare färg/tapeter och lite smått sen blir den super!! Mams och jag satte såklart igång direkt att planera de olika rummen!=P

Svårt att begripa att jag ska bo där från och med imorrn!! My new place!=)

Storhandlade igår alla basvaror och sådant man måste ha på direkten så det tog jag med idag och fick packat upp i skåpen. Typ 20 kassar!! Köpte ett tillfälligt duschdraperi också som fick åka upp direkt!

Nu är jag i huset och packar det sista, sen ska vi bära ner så mkt vi kan från ovanvåningen så vi slipper det imorrn.

ÅHH HERREGUUD IMORGON FLYTTAR JAG.....DET E HELT GALET ATT DET REDAN ÄR DAGS!!

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0