My honey´s coming home!!

E sååå grymt partysugen och rastlös ikväll!

Känns som alla människor e ute och dricker sig berusade och dansar loss ikväll utom jag!*snyft*

En annan måste göra annat!=/

Meeen imorrn kommer min honey hem från London och hälsar på!! Hon ska vara hemma en heeel vecka denna gång och det ska bli så underbart! Ett j*kla halvår sedan hon var hemma senast, waaay too long! Tur jag var i London hos henne i påskas annars hade jag haft värsta abstinensen vid detta laget!

Tyvärr lär vi väl inte ses denna helgen...jag har mitt packande och hon lär vilja umgås med familjen lite först.

Tur att jag fortfarande har semester...så kan vi parta hela veckan lång när vi vill!! Yeaaaaj I really need it....bara jag får flyttat mina saker till lgh...sen kan jag packa upp veckan efter eller nåt!=P Hihi

Läääängtar!!!

Undrar om någon annan sitter hemma och mögar ikväll förutom jag??

Hoppas ni har en toppen fredagkväll vad ni än gör!

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0