Grillväder...maybe not-but still!!:)

Jaha endast ett par dagar med blogg och redan problem....

Inte kommit in på bloggen på hela dagen/kvällen!=(

Fått gjort en massa idag faktiskt!

Nu är min tv nedpackad och den nya uppe...

Varit och handlat lite nödvändigheter inför helgen....dvs sånt man inte alls behöver men kan vara bra att ha!

Använde scannern trots att jag bara skulle handla lite och det var lagom drygt!! Handväska, scanner och matkasse med matvaror...inte många händer kvar att plocka varor med!=P Men så mycket folk som skulle handla så var det värt att bara kunna "gå snabt genom kassan"!

Sen har jag packat som en tok, fått en hel del gjort faktiskt! Men känns som det aldrig tar slut!!

Annars då....trots världens blåsväder...blev nästan helt avklädd när jag kom ut ut mataffären som det blåste, har det faktiskt grillats härhemma ikväll! Får ju passa på när det inte regnar!=)

Kvällens middag blev Grillad Flintastek, pommes, hemmagjord gorgonzolasås och sallad....

              

Nyttigt.....I think nooot! Men gottgott!!

By the way...den läbbiga saken som ser ut som en grisknorr eller nåt på grillen är svålen och det var inte jag som åt den!!=P

Njöt extra mkt eftersom det snart är slut med sådan mat för en lång tid framåt!!

Måste ta tag i träning och kost!!

Nej nu ska jag packa vidare!

Later!

Pussisar

Kommentarer
Postat av: Samira

Jag ser din profilbild...om det var den du menade. Annars får du förklara vidare. :)

2007-07-27 @ 22:54:28
URL: http://samira.nu
Postat av: Jigsaw

Det där såg ju djävulskt gott ut, både salladen och flintasteken. :)

2007-08-10 @ 18:01:08
URL: http://jigsaw.webblogg.se
Postat av: Alexandra

Jigsaw: Tack, ja visst gör det! Jag är en jäkel på sallader!;)

2007-08-10 @ 18:12:31
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0