Godmorgon

Idag kom styvfar och knackade på dörren strax efter 8 imorse....sov ni??-Såklart vi gjorde!!

Fick beröm för att avfuktaren varit igång oavbrutet sedan han var här trots extrem hetta och ett j*kla oväsen...
Men det lönade sig, nu är möget borta och det är torrt och fint i köket igen!=)

När han gett sig av 20 min senare kände jag att mina ögon fortfarande inte var riktigt vakna så beslutade mej för att ta en liten powernap på typ en timme....Jomenvisst!! Kl.11:18 först orkade jag dra my asss ur sängen!

Nu är ju halva dagen borta nästan!=/

Well well let´s try to make the best of it!!

Funderar på att ge mig in till "stan", hittade en jätteläcker klänning igår som jag har ångest för att jag inte inhandlade!!!!

Nu....Frukost!!

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0