What a day!


Jaha ännu en dag som bara rusat förbi....

Idag slutade jag 12 som jag lovat mig själv!:)

Hunnit med en massa idag, bli dränkt i regnet, få svarta fötter, jobbat, gråtit, skrattat, solat, handlat, ätit, städat m.m

By the way....imorse när jag kom till jobb vart flera helt chockade när dem såg mig....-"Jahaja här har vi en pepparkaksgumma, fan vad brun du är!" Så lät det typ. Jaha tack för den.....det var ett par dagar sedan jag solade senast. Men det var fler som trodde att förändringen berodde på att jag solat igår än att jag fixat håret. Iofs var jag helt blöt i håret och såg helt galen ut. Sen ser jag brunare ut nu när håret är så mkt ljusare. Så om jag går och piercar mig i ögonbrynet om ett par veckor kanske dem ser att jag klippt/slingat håret! Yeeehaww!!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen innan tjejerna kommer!

Bara ett par timmar kvar till julfesten!!:)

Puss puss


P.s Tack Malin för att du är så underbar! Din kram och dina tröstande ord hjälpte så mkt mer än du anar idag när jag vart ledsen! Puss på dej!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0