Sushi


Fick precis veta att det står sushi på menyn ikväll....

Vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det, sist jag åt sushi fick jag nästan kväljningar. Det var också första riktiga gången jag åt det...tidigare har jag enbart ätit ngn liten bit och det har varit okej ngn gång och smakat skit ngn gång. Jag förstår inte varför....jag trodde jag skulle älska sushi men neeej!=(

image279

Hur som helst så blev sushi ett bra matval inför kvällen eftersom jag går på min diet och pappa ligger i hårdträning & också är på diet. Och det är ju faktiskt helt rätt...så jag får väl ge sushi en sista chans och hoppas på det bästa. Får väl ha med en shake i värsta fall!=)

Hoppas ni får en trevlig lördag kväll!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Mira

Sushi e precis skitgott!!! Men tur att du har med en soppa om du inte kan få ner det!!! ;)

Ha en underbar lördag!!

Kramiz.

2007-12-22 @ 21:06:02
URL: http://husfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0