Sista minuten


Nej nu ska jag och alla andra galna sista minuten:are ut och shoppa julklappar. Ser verkligen fram emot det!(*ironi*) Har ungefärlig koll på vad jag ska köpa till hälften...som vanligt är det pappa m. familj som är den svåra biten. Jäkla ungar ska det va så svårt att skriva önskelistor!!!??

Så det lär bli en trevlig för/eftermiddag med trängsel och irritation....

Ska försöka hinna med att sola också...vet inte när dem stänger idag för mitt kort ligger på solariet. Men jag måste försöka hinna. ...mitt halva priset kort gäller bara t.om 31/12 och om jag åker till Uppsala tis ell. ons är jag inte hemma förrän fre e-m/kväll. Så kan bli svårt att hinna sola 3 ggr innan nyår då!

Fått ett till paket från posten också som ska hämtas ut!:)

Måste ner och ändra min tvättid också...jag hinner INTE tvätta idag på förmiddagen!

Later!

♥Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag!

2007-12-22 @ 12:09:25
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Sara

han är 35=) men verkar vara helt underbar=)
hoppas att du hittade sista klapparna...kram

2007-12-22 @ 12:51:54
URL: http://flippaut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0