Så var det slut

 För den här gången iallafall och skönt är väl det!

Kan väl inte påstå att jag haft någon spännande julafton men det kan man ju inte alltid ha!

Jag är glad iallafall för precis innan jag blev hämtad av föräldrarna idag så bokade jag biljetterna till Uppsala. Tyvärr blev jag ruinerad på köpet men det dök ju inte upp ngra sista minuten biljetter på tradera så jag beslutade mig för att jag banne mig åker upp iallafall. Så imorgon är det upp tidigt igen... sen är det Uppsala & Stockholm here I come!!=D

Mamma tyckte jag va galen som la så mkt pengar på en tågresa men vafan man lever bara en gång. Skulle jag sitta hemma och fisa istället i 2½ vecka?? Nej tack, då har jag hellre skoj med mina vänner!

Så nu ska jag sätta igång och packa...herregud lär väl få va uppe halva natten och ändå glömma hälften.

Hoppas ni haft en riktigt trevlig julafton!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Putte trucker trasch

Jaja rolig du e då! skall jag nog komma ihåg både jag o dogge ensamna i dennna jävla hålan sjysst åk du bara ;(

2007-12-25 @ 02:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0