Paanik


Jisses vilken dag!!

Kom precis in genom dörren, varit och julshoppat som en tok men nu är jag nästan klar med alla klappar.=)

Nu hoppas jag verkligen att alla blir nöjda med sina klappar för det blev MYCKET dyrare än vad det var tänkt, men jag orkade inte springa runt längre.

Kl.18.00 ska jag vara hemma hos pappa för ikväll ska vi fira vår jul. Jag hade hoppats på att vi skulle ta det imorrn men dem åker tydligen till Göteborg redan imorrn. Så nu har jag 20 min på mig att packa in julklapparna, byta om....jag hinner nog fan inte ens duscha!=( Men jag måste hinna med att ta mig upp i stan och köpa sista klappen åt dem eftersom jag inte kunde köpa den innan...

Åkte från Jägersro till Gustav Adolfs Torg, gick en jädra bra bit bara för att upptäcka att restaurangjäveln hade stängt....spännande värre! När jag ringde dit en stund tidigare för att fråga om man kunde köpa presentkort hos dem tog jag för givet att de hade öppet eftersom de svarade. Men det var bara att sätta sig på bussen och åka vidare till Mobilia för att handla fler klappar och låtsas att man inte var skitirriterad för att ha åkt hela vägen upp i stan helt i onödan.

*suck*

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig =D

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

glöm inte ange mig som värvare ; uniqa
så får du mer poäng.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en mysig jul och ett gott nytt år

2007-12-22 @ 17:20:11
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0