Julafton


Är det alltså idag, känner väl lite mer julkänslor idag måste jag säga.

Idag var jag uppe tidigt, var på Mobilia direkt dem öppnade för att inhandla de sista 2 klapparna. Visste precis vad jag skulle ha, men eftersom de inte har en enda förbannad affär på ett helt köpcentra som säljer musik fick jag tänka om.

Sen plötsligt när jag står och ska köpa sista klappen till mamma står hon plötsligt brevid mig...jaha vad snällt liksom! Hon visste att jag skulle vara där då och handla.....ibland är hon för rolig!

Sen cyklade jag och hämtade ut ett paket till mig innan jag cyklade vidare hem till mamma & co för att äta en sen julfrukost! Det var otroligt gott med julmat!=)

image282

Lufsen fick en julklapp, ett gosedjur som är en apa. Han blev helt salig och skulle springa runt och visa alla och varje gång han tryckte till den hårdare med tänderna så tjöt den som en apa. Haha han var så galet söt. Filmade honom men kan ju inte hur man lägger in videoklipp!=(

Nej nu ska jag packa in alla klappar!

♥God Jul♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0