hmm....


Att sola eller inte sola det är frågan....

Precis kommit hem, tanken var att bara jobba till 12 idag men så hade vi kundbesök och mötet drog ut rejält på tiden. Hade ju besök av han med dem fina ögonen och resten av gänget på det företaget. Var sååå skönt att va tillbaka på jobb!:) Men fick ju inte önskat min Malin en trevlig helg....om du läser gumman...TREVLIG HELG!!

Efteråt vart Marie och jag en sväng på Jägers, Marie skulle en sväng inom Coop och jag skulle handla present till pappsen som fyller år idag! Sen var Marie snäll och körde mig hem och nu sitter jag här och funderar på om jag ska iväg och sola eller ej.

Tappat en hel del färg nu när jag varit sjuk och jag har ju hela 3 tim på mig innan jag måste ge mig iväg ikväll. Men det kommer ju gå minst 1½ -2 tim om jag ska räkna grovt på det. Men å andra sidan vad ska jag sitta hemma och göra?? Lägga in massa festbilder till er kanske?;)

Hmmm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0