Grinchen....

Usch jag känner mig verkligen som Grinchen....har noll julkänsla iår!=(

Jag ääääälskar julen......men iår vill inte ngn julkänsla infinna sig.

Kommer du hem till mig är det svårt att se att det är jul, en stjärna hänger på sne i köksfönstret och det står en julgran fortfarande i sitt nät ute på balkongen...that´s it! Jag vill sätta upp granen men behöver julgransfot, matta, ljusslinga, glitter. Vill hänga upp mina fina hjärtan i fönsterna men behöver förlängningssladdar. Det här mina vänner är seperation i ett nötskal...some for him some for me...

Inte en enda julklapp har jag köpt än heller. Skulle ut och handla förra helgen men så fick jag ju spärra mitt kort tack vare mr.Taxidriver. Så jag har känt mig ganska låst....inte haft tid för ngra bankbesök heller så jag kunnat hämta ut pengar. Ska ut och handla i helgen, både mat och klappar....men känns så trist att man måste ha med ngn annan som man kan föra över pengar till så dem kan betala det man handlar via sitt kort!

Min mams mobbar mej kraftigt för mitt "ojulpyntade" hem! Erbjöd sig t.om att hämta granen så den kunde stå på deras altan istället och göra lite nytta. Kanske får det bli så...synd att den fina granen jag och lillasyster högg ner i skogen ska behöva stå och dö på min balkong...

Nej förlåt...vill inte dra ner alla andra härliga människors julkänsla med min deppblogg!

image270

Kram på er och hoppas ni är uppfyllda med härliga julkänslor!:)

♥A♥

Kommentarer
Postat av: Putte trucker trasch

MEN herregud va deppit! ;) här sitter manmed värsta pyntade lägenheten bätte än ett kebab place :D
Och så skriver du nått så deppit....
Men du som e så hurtig m allt annat löser säkert detta världsproblemet oxå ;) kraaaaaaam

2007-12-20 @ 15:17:38
Postat av: Alexandra

Putte: Hahaha....dela med dig av ditt pynt dåe!=P Kraaam

2007-12-20 @ 19:11:25
URL: http://axelinaa.blogg.se
Postat av: Putte trucker trasch

Mmmm skall bara hitta d i gadroben :D

2007-12-22 @ 08:01:37
Postat av: Alexandra

Vaaahh....menar du att du bara lurades med ditt flashigt pimpade hem???*chockad*

2007-12-22 @ 09:24:24
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0