Det var faen på tiden!


Jäkla blogg, försökt logga in mig hela förbannade dagen utan att lyckas!=(

Anyway, är sååå galet trött idag. Kom i säng framåt 05:30 och därefter kunde jag inte somna. Legat och halvsovit till och från. Varför....jo det är såklart min förbannade rygg som tar kål på mig. Jag begriper inte vad det är som är fel, kan det vara min sängmadrass som är fel för mig? Men får ju ofta ont även när jag sovit borta??*suck*

Nej nu ska jag sluta vara så gnällig.....

Igår hade vi tokskoj Felicia och jag, kunde haft ännu trevligare men överlag var det bra.:) Helt sjukt egentligen att efter alla år vi känt varandra så har vi inte varit ute och skakat loss en enda gång tillsammans. Men igår skakades det satan!:) Och smånglades!;)

Jisses klockan är typ 16:30 och jag har inte ens fått i mig något att äta ännu. Får nog först bli en dusch så jag vaknar till och sen något i magen.

Skriver mer om gårdagen/natten lite senare! Kanske t.om dyker upp ngn bild!;)

♥Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sara

gott nytt år

2007-12-30 @ 17:55:18
URL: http://flippaut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0