Dagen i bilder.....


Jaha då var man hemma igen efter en lång dag.

Dagen på jobb var oändligt lång och ganska dryg men samtidigt fylld av skratt och skoj. Pratade med Marie typ 34 ggr....vi klarar väl oss inte utan varandra helt enkelt!;)

Annars så jobbade man så gott man kunde, städade undan på sitt "kontor" och fixade en ny skärmbakgrund som är helt underbar!:) På morgonfikat hade A med sig en stor nybakad krans som de andra tryckte i sig medan jag satt där med min shake och blodapelsin. På eftermiddagsfikat bjöd C på Pepparkakor, skumgummitomtar, julmust och resten av kakan. Jag drack shake och åt ett äpple!

Fick en julkapp av Håkan den snällisen...en jääättefin mössa!=P

Hann inte med att göra ens hälften av vad jag skulle innan jag gick hem. Ska jobba litegrand hemifrån i mellandagarna och efter nyår. Har lovat en kund att bli klar med ett uppdrag senast 4/1. Men jag får ta en sväng upp på jobb nån dag.

Sen har jag varit och handlat och därefter fixat mina naglar....

                  
Mitt "kontor"                     Middagen                Min nya mössa!           Gottebord

Före och efter bilder på naglarna kommer senare!

♥Pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0