1 dag kvar....

Imorgon är så äntligen dagen D här...

Årets julfest med företaget och i år blir vi inte 10 st utan 22 st!!=)

Ska till jobb tidigare imorrn för Malin och jag ska fixa snapshäftena och fila på en sång. Sen tänkte jag för en gångs skull sluta 12.00 och INTE 16.00.

Direkt efter jobb tänkte jag ge mig själv ett ligg på solariet!;) Därefter hem och städa och förbereda lite. Sen kommer antagligen Marie och Sandra hem till mig, om vi inte ska till Marie istället. Vi tänkte ta ett glas innan och kanske dra en omgång Buzz medan vi hottar till oss.

Åhhhh vad det ska bli kul, och för en gångs skull vet jag nog exakt vad jag ska ha på mig!=D

image217
Jag & Marie på julfesten förra året......då hade vi inte känt varandra många dagar bejb!;)

Nu är det sängen!

Godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0