What is this???


Var med om en läskig sak imorse på bussen!

Skulle precis sätta mig på den platsen jag sitter typ varje morgon...när jag får se en tejpbit fastklistrad på väggen precis brevid platsen.....trodde först att det var ett skämt. Sen blev jag lite rädd att det var nån jäkla skattjakt eller nåt så jag började lite diskret titta mig omkring efter fler ledtrådar!=P

En bild på tejpbiten;

image74

Det sjukaste av allt är att jag kan nästan svära på att jag själv har skrivit mitt namn där! För det ser EXAKT ut som min stil, hur jag skrev mitt namn när jag var yngre.....och jag kan nästan minnas att jag faktiskt skrivit mitt namn på en sådan tejpbit för många år sedan. Exakt så skrev jag mina e, a, d, n & r!!

Håller jag på att bli fullkomligt galen????

Vad sjutton kan detta vara...bara ren slump....varför isåfall fick jag känslan att jag skrivit namnet på tejpbiten?? Dve en riktig Dejá Vu-känsla???

Tell me what does this mean???=S

Pussisar/Crazy-Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0