Welcome Home!


Idag på jobbet fick jag besked från chefen att pengarna "studsat" tillbaka till företagskontot igen. Så om jag ville ha pengarna direkt kunde hon hämta ut dem kontant till mig, eller föra över dem till rätt konto så jag har pengarna på kontot förhoppningsvis imorrn förmiddag.

Eftersom jag betalade alla räkningar och sånt viktigt igår kändes det inte som det var någon panik så jag ville hellre ha in dem på kontot. Och när jag tittade in på på "banken" precis visade det sig att pengarna redan var på plats....welcome home säger jag bara!!! Känns grymt skönt att dem är där dem ska vara nu!=)

Aldrig att jag ska slarva med viktiga saker igen...det är sååå inte likt mig!

image98

Nu ska jag dricka färdigt mitt te som smakar nada!*mums*

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0