Vilken kväll!


Var som sagt ute med jobbet igår, vi hade så sjukt trevligt!=)

Först efter jobbet åkte jag & Marie hem till henne och var ute med vovven, fixade till oss och tog en smarrig fördrink. De andra tog fördrinken på jobb.

              



Sen bussen upp i stan, till festivalen! Jag som tänkte bojkotta festivalen helt iår också, nu hamnade jag där ändå!

Vi satte oss vid ett av tälten och drack ett glas vin.

Därefter kom vår matleverans och vi gick ombord på flotten. Flotten skulle ta oss runt kanalen där vi skulle sitta och dricka och äta gott! Maten var gudomlig!!  Malins kille hade fixat den så den kunde ju inte vara annat än ljuvlig!=)

Hade supertrevligt, de andra sällskapen blev nog lite besvärade av vår närvaro till en början eftersom vi satt och sjöng snapsvisor, utan snaps, och var allmänt högljudda. Men vi lät musikern lira och sjunga lite också mellan varven.=P Vi önskade t.om låtar som vi sjöng med i, t.om de flesta andra som var ombord sjöng med! Jag blev lite besviken över att han inte kunde när en flicka talar skånska, men jag överlevde!



                   


Det roligaste var det stod stora folkmassor uppe vid broarna och runt kanalen som råstirrade på oss, kände sig nästan som värsta celebriteten ju!=D

Men det var en väldigt lyckad tur, satt brevid Kristoffer så jag behövde inte precis ha tomt i glaset!=P

Efter turen var över gick vi till ett av danstälten där vi dansade loss.=)

Sen kom Patrik och hämtade mig och Marie. När jag kom hem minst sagt däckade jag på sängen!

image91
Partners in crime!;D*Kärlek*


Nej nu ska jag hitta mig något att äta, skriver mer om en stund!


Pussisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0