Vad är oddsen???


Idag har det regnat 2,5 ggr.....en kvart i morse och en kvart typ precis....

Och det är EXAKT de minuterna jag vistats utomhus idag!!

Imorse när jag steg upp blev jag lite förvånad av att se att inte hela lägenheten var solfylld som den brukar vara om morgnarna....så då startade jag typ en dialog med mig själv...

A- "Kanske skulle man ta med sig ett paraply idag för säkerhets skull?"

A- "Knäppgök! Måste det regna idag bara för att solen inte är framme när du vaknar?"

A- "Nej det e iofs sant, vi skippar paraplyet idag".

Sen duschade jag, fönade och fixade håret....

PRECIS när jag ska stiga av bussen börjar det regna och det regnar ända tills jag kommer innan om dörren på jobb...what´s up with that?? Såg ut som en blöt  hund med afro när jag kom in på kontoret. Sen har det inte regnat mer än ett par minuter i eftermiddags och jag blev jätteglad när det slutade en stund innan jag skulle ge mig hemåt. Men vad händer....jo åter igen hinner jag komma av bussen så börjar det regna!! Jaja hann iallafall in innan det började vräka ner så ska inte gnälla för mycket.

Nu ska jag fixa lite middag!

Later!

image54


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0