Uppdatering


Tänkte jag skulle passa på att uppdatera lite här medan jag klarar av att sitta upp i 5 min....

Veckan har inte varit någe vidare för min del...

Började som sagt med att jag kände mig skitkass i måndags när jag skulle börja jobba igen efter sem.

Tog mig till jobb ändå, med taxi, kändes inte bra att stanna hemma första dagen!=(

Lyckades som genom ett mirakel ta mig igenom hela arbetsdagen och fick t.om en del gjort. Var jätteskoj att träffa alla igen!:) Och givetvis var alla supernyfikna på att höra hur det gått med min flytt! När vi slutade var Marie så söt att hon körde mig hem trots att hon hade bråttom. Det var tur, hade nog inte överlevt en busstur!=(

När jag kom hem var det soffan nästa och där har jag blivit liggandes sedan dess, föruom när jag spenderade några tim/natt i sängen. Med andra ord har jag bott på soffan med tv:n som enda sällskap hela veckan. Jag har i princip sovit 20 av dygnets 24 tim!

Vad fattas mig då? Halsont som börjar avta, men framförallt en jäkla envis feber!!! Halsonten hade jag kunnat leva med utan problem, men febern har slagit ut mig helt! Jag har haft ont i hela kroppen, inkl. ögonen, svettats/frusit och varit helt svag och yr dessa dagar.

Knappt ätit eller druckit heller eftersom jag inte orkat resa mig upp...

Men igår fick jag besök med matleverans!=)

McDonalds som jag knappt fick ned, men nyponsoppa, Cola Light, Kan Jang, halstabletter och glass!=)

Det var väldigt välbehövligt kan jag säga!

Dessa har varit mina life-supports denna veckan:

image32

Shit pommes frites, glömde tvättstugan!!

Strax tillbax!

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0