Trouble in the shower!


Shit asså!

Precis tagit en dusch, ska "hoppa ur" duschen så somnar mitt jäkla ben. Så där stod jag på ett ben och försökte få det andra benet att vakna...men neeeeejdå benet ville sova vidare så jag fick stå kvar blöt som en hund. Försökte allt men inget hjälpte...tillsist fick jag kramp i benet också....helvete vad det gjorde ont!!=/

Fick stå där ett bra jäkla tag på mitt andra ben och "vänta" ut krampen/sömnen, slutligen var jag nästan helt torr och jäkligt frusen...Men så äntligen var det över! Undrar hur länge jag stod där egentligen....kändes som evigheter! Hahaha vikken syn....måste sett ut som en jäkla struts eller nåt!=D

Här kommer lite bilder från gårdagskvällen! Hade som sagt en trevlig kväll, enda molnet på himlen var Lufsens "moln", han hade käkat grisöra så den stora drummeln låg och fes hela tiden och det stank  död om fisarna!!! Han fick t.om gå ifrån själv ett par ggr för han pallade inte ligga kvar i oset! Men vi fick snällt sitta kvar....kunde ju inte pausa filmen hela tiden!=/

            


Försökte som så många ggr tidigare få till en bra bild på mig & Lufsen....men hundskrället vägrar ju va still! Direkt jag tar fram kameran ska han slicka en i hela huvet! Varför inte be ngn annan ta bilden? Jo men where´s the fun in that??=P Men det gör inget...han e min prins iallafall!=)

Nu ska jag ringa taxi!

Syns sen!

PUSSISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0