Surfilurar...

Sitter jag och gör just nu. Läser runt lite bland mina favvo-bloggar.....

Messade M att vi får ses imorrn istället....eller på fredag då vi ändå ska ses för att fira T på riktigt.

Kom på att min husvärd ska komma och fixa min balkong imorrn bitti...hela mitt räcke sitter helt löst upptäckte vi.....not sooo nice när man bor på 7:e vån!! 

Kan vara att dem dyker upp redan kl.07.00 då de börjar jobba...och med tanke på att dem fått nycklar hit bör jag nog va vaken från 7 imorrn så jag inte blir "tagen på sängen"! *sucka*

Lämnat meddelande till dem att jag vill att de ringer innan, men man vet ju hur bra det är på att göra som man ber dem!! Terrible!

Bläääää jag som hade behövt en ordentlig sovmorgon!!=/

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0