"Spider-pig, spider-pig..."*sjunger*


Har jag i mitt tak.....känns lite jobbigt att behöva sitta och kolla in den hela tiden så den inte försvinner....ohh hemska tanke!!*ryser*

Men ett löfte är ett löfte....och jag har lovat någon att inte ha ihjäl den eftersom han inte vill ha regn så då får jag ju hålla det löftet så han inte blir ledsen.=D

Så trots att jag har världens spindel-fobi så får Spider-pig sitta kvar där i taket och filosofera iallafall ett litet tag till. Får väl ha hit någon som kan remove him från taket och släppa ut honom i det fria låååångt bort ifrån mig.....

Hoppas inte hans släktingar kommer på besök också!=/

Det är en av få saker som är skönt med att inte bo i hus längre...att slippa alla spindlar!!(Nåja nästan iallafall)

image55

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0