Sötungen min!


Min lillasyster ringde precis på min mobil men jag hann inte svara, så hon lämnade meddelande.

"Heeej det e Felicia, duu kan du ringa mig vid 1 ungefär för då är vi på Liseberg, snälla kan du göra det? Duu jag saknar dig jättemycket!! När jag kommer hem ska jag komma hem till dig direkt, okej? På måndag, jag kommer på måndag, om du inte jobbar då, okej? Saknar dig, älskar dig. Hejdåååå, pusssssssss."

Hon e bara världens goaste min lilla ängel!=)



Hon är på simläger nu i Göteborg, så tycker hon väl att det e lite coolt om hennes syrra ringer henne på mobilen när hon e på Liseberg!=P Så jag får väl ta och ringa henne vid 1!

Så har det alltid varit, mina syskon tycker det är så häftigt att dem har en syster som är så mycket äldre än dem...och deras kompisar tycker det e ännu coolare.

När jag bodde hemma brukade min syster alltid komma och knacka på dörren när hon hade kompisar hemma. Sen när dörren öppnades brukade hennes vänner stå där storögda och stirra medan syrran sa; -"Se jag sa ju att hon är nästan vuxen!" Hahaha precis som om jag vore en apa i en bur eller något!=P

Sen våfflade jag tjejernas hår och alla ville komma hit och få våfflat håret av Felicias Stoooora storasyster!!

Hihi jaaa syskon det e kärlek det!=)

Nu ska jag äta frukost sen ska jag blogga ihjäl er idag!;D

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0