Sleepless


Vilken natt!!

Somnade på soffan vid 03.00, vaknade nästan direkt igen och förflyttade mig till sovrummet. Sen låg jag där och försökte förgäves somna. Tittade på klockan sista gången vid 06.00!!! Dessutom har jag träningsvärk i hela kroppen från flytten!=/

Igår slappade jag bara på soffan hela dagen/kvällen. Fick inte gjort någonting alls hemma, två dagar i rad nu....that´s bad!! Och jag som börjar jobba imorrn...första veckan blir väl katastrof innan man kommer in i rytm igen!

Nu ska jag göra mej lite frulle/lunch sen ska jag försöka få gjort lite härhemma!

Om ett par timmar börjar Formel 1:en....ser inte precis fram emot den med tanke på hur kvalet såg ut men jag ska hålla hoppet uppe!

Sen ska jag iväg på lite kalas!=)

Och ikväll ska jag tvätta för första gången här, hoppas jag får rätt på maskinerna!=/

Ett inlägg om vår festnatt i fredags kommer också strax med bilder!

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0