Poly, or non-poly?

Tittade precis på dokumentären om Polyamory på 3:an....dvs motsatsen till monogami....
(Kallas det inte Polygami också, eller e jag fel på det?)

Hmm...intressant....ja alla är vi olika och tur är väl det!

Personligen tror jag att jag håller mig till monogami...vill varken dela med mig av mig själv eller partnern min...
I want to give him all of my attention, and get all the attention from him!;D

Tänk att leva i ett förhållande där du varje morgon måste stiga upp innan tuppan för att gå ner och lägga dig med din pojkväns andra flickvän på soffan...så att när hans barn vaknar så finner dem bara pappa och mamma i sängen??? And that´s ok with them??

Jaja som sagt smaken är som baken, jag tänker inte dömma någon...

Nu kallar snart sängen tror jag minsann, sent i säng ikväll igen!=/

Natti natti

*Godnattpuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0