Plus one


Idag fick vi trevliga nyheter på jobbet!

Nu är det bestämt var årets julfest ska gå av stapeln och i år blir det...TADAAAAA......



image96

Nu kommer vi till det roliga!

Jag har under flera år varit en av dem som förespråkat att vi ska ha julfest med respektive. Främst eftersom vi är en väldigt liten grupp som jobbar så tätt ihopa, så vore det trevligt att se ansikten på dem man hör talas om så ofta. Nu har jag finally fått som jag ville....respektive ska för första gången med på julshowen! Jättetrevligt...speciellt som jag för en jäkla gångs skull är singel! Hahaha

Det är såklart jättekul ändån, jag e inte den som e den. Jag får väl höras och synas för 2 istället, det har jag inga problem med! Hihi

Men mina kollegor tyckte förstås inte att det var nåt problem, klart att jag skulle sätta upp en +1 preliminärt...dem mena på att jag har ju faktiskt ett par veckor på mig att hitta mig en +1! Haha najs att höra att arbetskamraterna har tro på en eller nåt!=P Dem e för sköna hela högen!

I annat fall får väl Marie och jag vara varandras +1, dvs om hon nu inte lyckats hitta en +1 i Uppsala i helgen!;D

Anyway tror det kommer bli en toppenkväll, våra fester brukar vara bra....ingen som e rädd för att släppa loss. Hoppas bara inte dem blir blyga för att deras karlar/kvinnor är med!=D

Hade en bra dag på jobbet idag, var på strålande humör trots jag inte mådde så bra!=) Jobbade t.om över nästan 2 timmar! Får ju passa på när man har ett projekt som kan ge massa extra pengar! Det är alltid välkomet. Hemma har jag bara slappat och kurerat mig, tänker INTE bli sjuk igen!! Hell nooooo!!!!!

Nej nu blir det strax sängen!

*Godnattpuss*

Kommentarer
Postat av: Jerpa

Jag kan ställa upp som plus en annars, aldrig fel med julfest :p

2007-08-28 @ 00:19:22
Postat av: Axelina

Jerpa: Hihi du e go du, men det e kanon ju!=P

2007-08-28 @ 08:24:07
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0