Piskad på Ikea

Var ju som sagt på Ikea igår med familjen...

Visste i princip allt jag ville ha/behövde så vi skulle bara "springa" snabbt igenom....

Jomenvisst.....4 timmar sprang vi runt och yrade!!! Visst vi hann iofs med att äta där också men ändån!

Hur kunde jag va så galen och åka till Ikea dagen efter flytten! Hann vara där i 5 min innan det började göra svinont i fotsulorna igen och jag nästan ville hem!=(

Till råga på allt lyckas jag skada mig också....ska dra av en "straps" eller vad det heter från en madrass som sitter ihop med en annan....rycker till allt jag kan och den andra delen flyger upp och snärtar mig över halva ansiktet!!

Det kändes som jag fått ett piskrapp och tungan domnade av en stund...helt crazy!!

MEEN värst av allt var att dem inte hade hälften av det jag skulle ha inne, tycker det e likadant jämt numera när man ska ha ngt på Ikea....förr hade dem oftast allt inne eller leverans dagen efter...nu är allt slut all the time!=/

Fick med det viktigaste av allt åtminstone...en till resårmadrass så nu har jag en HEL säng igen!=P

Lite bilder på vad jag köpte:


image28


                                                 

Resårmadrass(ej i bild)
3 växter
1 kruka
vattenkanna
Hissgardin
Skolkritor
Förlängningssladdar
Stekjärn
"Påshållare"
Bestickhållare
Snapsglas
Förgrenare??
"Klädrullare"
Köksmatta
Filttassar
Hallmattor 3 st
Knivställ
Verktygslåda
Vinglas
Cocktailglas
Batterier
Glödlampor
Besticklådor i olika strl
Badrumsmatta
Köksgardiner
Korgskål
Papperskorg


Sen var det nån grejer till...

Det som var slut var bla:

Bäddmadrassen
Barstolarna
Badrumsskåpet
Underskåpet
Kudden
Tvättkorgen

Med andra ord var de viktigaste sakerna slut!=(

Nä nu måste jag få på lite kläder, X kommer hit vilken minut somhelst med grejer jag glömt och post....

Pussisar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0