Lördag


Håller på och fixar härhemma, måste få iordning nån gång!! Tur man har gott om skåp och garderober! Nu lastar jag bara ur allt ur lådorna och in i skåpen lite hursomhelst....bara så jag blir av med lådorna. Har hur många somhelst kvar!=/ Sen när jag är av med alla lådor ska jag grovstäda här så jag kan få upp alla mattor, gardiner osv...få lite hemtrevligare med andra ord!:) Sen ska här målas/tapetseras om, pappsen och styvfaren har sagt att dem kan fixa det men e sugen på att göra det själv!

Fick precis mess av Marie som ville ha med mig en sväng upp på festivalen men jag måste verkligen få iordning härhemma, så det får bli imorgon istället....

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra än, antingen ska jag iväg på middag eller stanna hemma och mysa på soffan. Har ju en massa So you think you can dance att se!=D

Nej nu måste jag fortsätta!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0